nereuşită de succes :)

 

În zadar am încercat să-mi îmblânzesc anumite stări ale spiritului … însă dacă aş fi reuşit, le-aş fi transformat în ceva trist şi convenţional.
Ceva ce, cu siguranţă, niciodată nu ţi-ar fi placut.

imagine blog – Georges Seurat

6 gânduri despre „nereuşită de succes :)

  1. >Seurat are un tablou care imi place: „Tanara pudrandu-se”.in legatura cu ceea ce spui, eu cred ca anumite stari ale spiritului se imblanzesc, vrand, nevrand, odata cu trecerea anilor.

    Apreciază

  2. >Astazi mi-am imblanzit starile sufletului si-mi vizitez cunostintele si prietenii virtuali.Am trecut pe la tine sa-ti urez la multi ani de Ziua Romaniei,Ziua Unirii,mai ales ca esti departe de casa!Sa fii iubita!Gabi.

    Apreciază

  3. >Multumesc mult Gabi. Si tie tot ce iti doresti.E placut sa afli ca in lumea asta mare exista cineva care s-a gindit la tine :)PS. Daca exista cineva amator pentru a scrie mini-eseuri, rog sa citeasca comentariile de pe blogul anterior : cel mai „urat” tablou :)

    Apreciază

  4. >Nici nu stii ce m-am bucurat sa vad ca si pe la mine au trecut prietenii virtuali de ziua noastra.Desi,raman la parerea ca 1 Decembrie ar trebui sa fie doar Ziua Unirii.P.S.La eseuri nu ma pricep,nici la arta.Mie-mi place doar si incerc sa inteleg ce vrea sa transmita artistul.

    Apreciază

Lasă un răspuns

