blue for you

 

Dacă ar fi să aleg o culoare … aş alege una care nu doare :)
imagine blog – Blue (1927), Wassily Kandinsky – Muzeul de Artă Modernă, New York, SUA
fond muzical – Blue for You, Garry Schultz

 

15 gânduri despre „blue for you

  1. >Trebuie sa spun un lucru : albastrul e singura culoare care nu se regaseste in garderoba mea.Nu am haine si accesorii de culoare albastra. Nu-mi plac si cred ca nu se potrivesc cu tenul, parul si ochii mei.Totusi, in ceea ce priveste culoarea albastra … nu am nimic cu ea.Pentru mine Negrul e singura (non)culoare care nu doare pentru ca e singura care poate absorbi incontinuu si la infinit orice fel de durere, fara sa se suprasatureze.

    Apreciază

  2. >daca tot spusei si tu un lucru…cand ai ales albastrul ca fiind culoarea care nu doare…prima data citind randurile mi-am zis…hmmm, asta-i culoarea care strange in ea tristetea…albastrul inchisdar ‘derivatele’lui …nu stiu daca e corect spus…imi pare ca sunt capabile sa stranga in ele doar visarea si blandetea, asa simt acum…

    Apreciază

  3. >@adi:)@chrysallidisNu stiu la ce te-ai gindit cind ai folosit expresia „derivatele sale”.N-am ales eu albastrul ca fiind culoarea care nu doare :) Cred ca e o mica neintelegere la mijloc.Cu mai mult timp in urma am descarcat de pe un site melodia „Blue for You” , o melodie cu tenta de jazz care are un strop de elixir tamaduitor in ea.Luna trecuta am descoperit acest tablou al lui Kandinsky. La prima privire am avut impresia ca o mina nevazuta da un click pe melodia lui Garry Schultz.Un pasaj muzical de acolo se potriveste perfect cu astrul albastru ce pulseaza pe cerul vinetiu pictat de Kandinsky.Pe blog am incercat sa fac o legatura intre sunet si imagine :)

    Apreciază

  4. >@Gabriel… culoarea indiferentei :)@almanaheBine ai vent pe aici :)… ce ciudat! … kakiul face parte din gama mea de culori preferate.@oceaniaAlbastrul are atitea tonuri deosebite incit cred ca fiecare nuanta, fiecare lungime de unda din banda culorii albastre poate insemna altceva.

    Apreciază

  5. >@chrysallidisCredeam ca vrei sa spui ca negrul este un derivat al albastrului … ceea ce nu e departe de adevar :)@ e/tCred ca pot sa o identific, insa nu doar in doua-trei cuvinte.Ca sa-mi fac inteleasa ideea din spatele acestei expresii, nu stiu cit de poetice, ar trebui sa scriu un mini-eseu. Culoarea indiferentei se poate vedea si cu ochii inchisi :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

