culoare invizibilă

Din când în când, stropi mărunţi şi fierbinţi dintr-o culoare invizibilă îmi picură pe blindajul de indiferenţă cu care mi-am acoperit sufletul, strapungând rând pe rând, blindaj şi suflet, cu o suspectă uşurinţă.

… invizibili fiind, nu-i pot vedea, dar îi simt cum mi se preling pe toate faţetele destinului, lăsând în urmă dâre complicate ce dau la iveală un desen pe care niciodată nu îl voi putea desluşi pe de-a-ntregul, în ciuda faptului că îl port în mine până şi în cele mai ascunse gânduri.

imagine blog – Autoportret din profil de Marcel Duchamp

4 gânduri despre „culoare invizibilă

  1. >tensiunile interioare pot fi inscrise pe campul imaginii astfel incat pensula are doar rolul de a traduce spontan nelinistea – incercand sa o echilibreze … „continuu si discontinuu” :).vizibila si expresiva devine „culoarea” atunci cand aceasta este cuprinsa in cuvinte…sau altfel spun : cand scutul indiferentei nu iti mai ofera protectia dorita .

    Apreciază

  2. >Stimată domnișoară, cum am observat că vă înconjoară umbrele lui Vîsoțki, tocmai ați făcut rost de una în plus. Am devenit aproape obsedat de Vîsoțki de ceva timp, mai ales după ce am citit și câteva biografii ale lui.Ce să zic, mi-ar face mare plăcere dacă am putea să vorbim despre Vîsoțki (și alte tâmpenii).Mă voi simți onorat, etc, etc, și voi fi chiar bucuros dacă vom discuta. twitterfire at yahoo dot com sau twitterfire at gmail dot com.

    Apreciază

  3. >@emma"Cimpul imaginii" transcede cele doua dimensiuni spatiale sau geometrice. Cea mai importanta dimensiune a vizualului nu poate fi perceputa doar cu ajutorul ochilor. Poate si de aceea nu intotdeauna putem "vedea" ceea ce privim :)@michaelLasind la o parte tonul ironic al comentariului, formula de adresare si propunerea de corespondenta, vreau sa spun ca la ora actuala exista un fel de "epidemie" cu numele de Visotskymania.Ma bucur sa aflu ca esti una din victime :)Despre < alte tampenii> nu pot vorbi cu oricine …

    Apreciază

Lasă un răspuns

