amprente invizibile

Ce e trecerea noastra prin lume ? Cite treceri prin inimi si vise oare am facut ?
Daca ai trecut prin viata cuiva si nu ai lasat urme care sa apese pe suflet, inseamna ca niciodata nu ai trecut cu adevarat pe acolo.
3 gânduri despre „amprente invizibile

  1. >esti melancolica astazi ? (…)ma rup incet de tine ca un taram de altul curg rauri de uitare intre noinici n-ai mai spune azi ca amandoi am cunoscut si-adancul si inaltul …ma rup incet de tine – te rupi incet si tu…lasand sa creasca intre noi distanta cea dintre plus si minus infinit.cam asa . cumva :).

    Apreciază

  2. >Am ceva amprente in mine si cred ca si eu am lasat cateva. A iubi inseamna a trai viata celuilalt si asta e imposibil sa nu lase o amprenta hotaratoare asupra vietii lui. Apoi prietenii adevarati, cum ne marcheaza pe viata lasandu-si amprente asupra inimii noastre. Eu nu le-as numi amprente invizibile ci vizibile, palpabile parca si care uneori ne schimba total viata.

    Apreciază

  3. >@emmaAsa se vede de la distanta, ca as fi melancolica?Multumesc pentru versuri. Se ‘asorteaza’ cu starea mea de moment :)@oceaniaAcele amprente sunt palpabile pentru noi insa impalpabile pentru altii. De aceea le-am numit invizibile, pentru ca, inafara de persoana in cauza, absolut nimeni nu le poate vedea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

