fără final

 

Adevăratele iubiri rămân fără final, şi de aceea ţin mereu.
M_e_r_e_u.
O ştii şi tu, o ştiu şi eu.
 
imagine blog – Georges Dantu
 
5 gânduri despre „fără final

  1. >… si reciproca e adevarata :-)Nu am trecut prin multe, dar simt ca ai dreptate. Nu stiu sa explic de ce, dar cred ca … iubirea nu are final, pentru ca nu poti iubi „pana la capat”, sau „pana la un punct”. Sunt putin frustrata, pentru ca imi pare atat de natural, dar atat de greu de exprimat … iubirea ramane in suflet, pentru totdeauna, chiar daca omul se schimba, sau se schimba „coordonatele”. Citind cuvintele scrise de tine, am simtit ceva asemanator cu ce am simtit ascultand o melodie in care erau versurile „All I know, or ever knew, is that I love you to death” (Kamelot). E ceva ce stii chiar dinainte de a te naste … nu prea stiu sa explic.Iar am scris kilometri de pixeli, sper sa ai rabdare sa citesti tot :-s

    Apreciază

  2. >adi, in loc sa ma lamuresti … mai mult ma zapacesti :)@NyxAm auzit de nenumarate ori expresia „sa iubesti pina la capat”, dar mie mi se pare un nonsens.Unde e capatul iubirii? Are ea un capat?Daca da, atunci e trist. Imi si inchipui acel ‘capat’ ca pe un morman mare de cenusa, rezultat al tuturor sentimentelor arse in crematoriul egoismului.Cind iubesti, nu iubesti ‘pina la capat’ sau ‘pina la mijloc’. Nu iubesti pentru a primi ceva in schimb, sau pentru a fi rasplatit pentru sentimentele tale cu acelasi fel de sentimente … si nici nu iubesti acea persoana pentru calitatile pe care le are, asa cum defectele ei nu te pot impiedica sa nu o iubesti.Eu cred ca iubesti pentru ca nu poti altfel.Daca poti altfel … inseamna ca nu o iubesti.Sper ca sa ai si tu rabdare cu „kilometri mei de pixeli” :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

