formula fericirii

Cautam imagini despre structura hexagonala a fagurelui de miere in arta.
Asa se face ca am descoperit tabloul lui Sir Frederic Leighton.
Cum de am ajuns la el? … sau mai bine zis cum de a ajuns el pe hardul computerului meu? Foarte simplu :) … pentru ca se numeste „Luna de miere a pictorului / The Painter’s Honeymoon”.

O lumina patinata, ce incifreaza in ea ceva din formula fericirii, invaluie cu delicatete personajele facind sa incremeneasca in timp sentimente si gesturi irepetabile ce le-au apartinut cindva, si care le vor apartine pentru totdeauna.

Nu mai adaug nimic. Las culorile sa vorbeasca. Ele stiu si pot vorbi cel mai bine :)

3 gânduri despre „formula fericirii

  1. >Ai un blog fabulos, ma bucur ca l-am gasit. Continua ceea ce faci, merita!A, am o sugestie – textul linkurilor pentru comentarii este extrem de mic, ilizibil, poate faci ceva si il maresti.

    Apreciază

  2. >Si eu ma bucur sa te am printre cititori :)Spun multe aiureli pe blog, asa ca nu trebuie sa le luati in serios pe toate …In legatura cu textul linkurilor … la mine pe computer totul arata OK, cred ca s-ar putea ca fonturile alese de tine sa-ti arate textul in marime miniaturala.Daca si altcineva are acest gen de probleme, rog sa ma anunte.

    Apreciază

  3. >eu! eu! … dar nu o consideram problema :* … am crezut ca este alegerea ta, ca nu vrei prea multe comentarii ;)) poate … si am luat-o ca atare … marimea fontului, nu si postarea comenturilor :D ;))

    Apreciază

Lasă un răspuns

