visul unui an bisect

nicolettaceccoli.jpg

Dintr-o data m-am trezit intr-o incapere straina. Nu mai fusesem niciodata in acest spatiu si nu-mi puteam explica ce cautam aici.
In obscuritatea din jur am zarit o masa joasa in fata unei ferestre.
Ce ciudat! Afara soarele stralucea cu putere, verdele de smarald al frunzelor devenise semitransparent, insa inauntru era aproape intuneric.
Pe masa cineva lasase deschis un lap-top.
M-am apropiat si m-am uitat pe ecran.
Incredibil! … citea aiureli cu substrat ! Ma intrebam ce anume o face sa-mi citeasca blogul.

Am privit in jur la obiectele de mobilier si de decor incercind sa descopar cite ceva despre identitatea persoanei care locuia aici.
Daca e femeie sau barbat. Daca e in virsta sau e la inceput de drum in viata.
Incercam sa descopar indicii despre meseria sau pasiunile ei.
Dar obiectele din jur erau mute. Nici unul din ele nu spunea nimic.

Nu se simtea nici un fel de miros … de flori, de fructe, de tutun, de parfum, de mincare sau de vreo substanta chimica … ceva care sa dea un indiciu cit de mic despre persoana care isi intrerupsese lectura aiurelilor :)

Atunci am incercat sa descopar locul geografic in care m-am trezit pe neasteptate. M-am apropiat de fereastra si am privit afara.
Nimic deosebit.
Casa era asezata pe un deal inverzit. In stinga se zarea o panta impadurita.
Pentru moment am avut impresia ca ma aflu undeva in Maramures.
Apoi am privit in dreapta si am vazut un drum asfaltat ce se pierdea printre copaci. Privind la calitatea asfaltului am tras concluzia ca nu poate fi vorba de Romania. Drumul parea scos dintr-o reclama digitalizata in care si cele mai mici fisuri au fost sterse cu ajutorul unui software performant.

Privind mai atent am zarit un indicator alb pe care se vedeau niste insemne de culoare rosie inchis.
Cu un ultim efort, stringind pina la refuz pleoapele, am reusit sa descifrez insiruirea de litere : Ottawa.

imagine de Nicoletta Ceccoli

Lasă un răspuns

