în altă parte

 

 

Uneori am impresia ca nu am suficient timp sa-mi traiesc viata, ca toate aluneca pe linga mine si eu nu pot face nimic, dar absolut nimic, sa le incetinesc curgerea. Nu e prima data cind incerc sentimentul ciudat ca viata mea e in alta parte si eu nu pot ajunge la ea.

… e una din starile acelea de doi bani bucata care se asorteaza perfect cu un citat din Cioran, cu rochia mea frantuzeasca din crep neagru, cu Capriciul nr 24 al lui Paganini – interpretat de Vanessa Mae, si cu restaurantele de lux in care femeile vin nu ca sa se simta bine, ci vin sa isi numere una alteia diamantele si ridurile.
Ma intreb: ce caut eu aici?
imagine de Ghadirian Shadi
4 gânduri despre „în altă parte

  1. >am lasat sa treaca o zi cam … 'agitata' si un ragaz pt a lasa acelasi raspuns: fie ca ramii cu blogul tau aici, fie ca iti vei schima adresa cre va fi greu de gasit, dincolo de semnele pastrate de mine si traduse de tine, mai ramine ceva :tot un adevar– acela ca in aceste lunni ai fost si vei ramine una ddin rarele surprize si intilniri aducatoare de frumos si de intelegrere a acestuia… da, stiu, au mai fost si nmai sunt unele, putine si adevarate… –––––-asa cum scrie pe unul din negatvele tale dragi mie…'asa a vrut…' nu nu mai continui…

    Apreciază

Lasă un răspuns

