n-am aflat

ploaiaimiamintestedetine.png

în seara aceasta
se făcea că doream
să-mi lipesc obrazul rece
de sufletul tău cald,
să-ţi simt ploaia lacrimilor fierbinţi
prelingîndu-ţi-se
pe partea de dinlăuntru,
printre sentimentele care
niciodată nu au intrat în cuvînt,
dar mi-am zis că e imposibil …
pentru că eu încă nu am aflat
ce o fi suflet
însemnînd.

6 gânduri despre „n-am aflat

  1. >pentru ca la Khayyam nu indraznesc a scrie ceva, nevrind a 'tulbura morala cea mai sfinta', scriu tot eu si tot aici, acum e prea tirziu pentr-a iesi si doar o clipa din prea strimtul meu[ si stiu ca (ma) intelegi]

    Apreciază

Lasă un răspuns

