prapastia cuvintului "dor"

Dali-Agua.jpg
Aqua – imagine de Salvador Dali

Uneori un sentiment indescriptibil, un amestec de melancolie, ironie, cinism si dor imi invadeaza toate celulele. Zadarnic m-am luptat sa-l resping, asa ca am invatat sa preschimb fiecare atac intr-un contra-atac, chiar daca nu aveam nimic altceva la indemina decit o mina de cuvinte.
Mi-am zis ca daca voi incuia in propozitii ceea ce simt, totul se va destrama, va cadea in derizoriu odata cu rostirea cuvintelor.
Dar nu e asa.
Cuvintele nu fac decit sa-ti dezvaluie incapacitatea de a te exprima. Si cu cit mai intensa e simtirea, cu atit mai mult tolba de cuvinte va fi mai strimta la gura, legata parca cu noduri invizibile pe care zadarnic te chinui sa le desfaci.
Acum as vrea sa spun cit de mult mi-e dor … insa cuvintele mele se opresc din rostogolirea nerostirii lor exact pe marginea prapastiei cuvintului dor … caci intotdeauna dorul este marginit de o prapastie, de acea distanta care te separa de ceea ce ti-e dor.
Si totusi voi spune cit de mult mi-e dor. Atit de mult incit as tacea la infinit … ascultindu-te.
5 gânduri despre „prapastia cuvintului "dor"

  1. >si eu caut cuvintele acum….si simt ca nu pot sa spun nimic sau ceea ce vreau sa scriu e derizoriu in momentul cand pun in pagina mi se pare fals, si stiu de ce…pentru ca nu am curaj sa spun…citind articolul asta mai vechi m-am gandit ca-i greu cand cuvintele nu pot iesi…tu zici ca simtamantul eu prea puternic si de aceea nu poti rosti nimic…chiar nu stiu…incerc sa imbrac in cuvinte ceva ce nu poate fi imbracat in cuvintemi-e dor…

    Apreciază

  2. >Daca traiesti cu sentimentul ca e vorba de (lipsa) de curaj, cel mai bun „remediu” e sa lasi teama deoparte.Cineva imi spunea mai demult ca nu ai nimic de pierdut dupa ce ai pierdut totul :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

